Způsob a cena dopravy

OSOBNÍ ODBĚR - osobní odběr zboží je možný na odběrovém místě  v prodejně Sport servis Oáza s.r.o. - Praha 7, Holešovice nebo v prodejně Sport servis Oáza s.r.o. - Praha 4, Krč.
Objednávka je připravena k osobnímu odběru následujících 5 pracovních dnů po té, co zákazník obdrží email s předmětem "Potvrzení o rezervaci zboží", V případě nevyzvednutí zboží bude po této lhůtě objednávka automaticky stornována a zboží uvolněno pro další prodej.

ČESKÁ POŠTA s.p.- obchodní balík ČR - Cenu za objednané zboží uhradíte až při převzetí zboží poštovnímu doručovateli nebo na příslušné poště, pokud jste nezvolili platbu předem.

Při nákupu do 3000 Kč vč. DPH je poštovné 109 Kč u balíku České pošty.

 

Při nákupu zboží nad 3000 Kč vč. DPH je poštovné zdarma. 

Za dobírku je účtováno 39 Kč.

V okamžiku expedice zboží Vám bude zasláno na Váš e-mail podací číslo zásilky. Kde se Vaše zásilka nachází si můžete ověřit v on-line systému České pošty - http://www.ces­kaposta.cz/cz/nas­troje/sledova­ni-zasilky.php. Pokud Vás doručovatel nezastihne na dodací adrese dle objednávky, bude zásilka uložena na příslušné poště s tím, že Vám bude do schránky vloženo oznámení o uložení zásilky. Další informace o způsobu a délce uložení zásilky naleznete na www.ceskaposta.cz . Při převzetí zásilky nejdříve zkontrolujte stav obalu zásilky, zda není jakýmkoliv způsobem viditelně poškozen. V případě, že zásilka vykazuje nějaké vady nebo poškození, tak ji rozbalte pouze v přítomnosti doručovatele. V případě jakýchkoliv pochybností odmítněte zásilku převzít a neváhejte nás prosím kontaktovat na tel. čísle +420 774 381 081. Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození či ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a Českou poštou s.p. Na pozdější reklamace nebude brán zřetel. V případě, že zásilka žádné vady nebo poškození nevykazuje, není doručovatel povinen vyčkat na otevření zásilky.

GLS - balík ČR a Slovensko - Cenu za objednané zboží uhradíte až při převzetí zboží kurýrnímu doručovateli pokud jste nezvolili platbu předem.

Při nákupu do 1000 Kč vč. DPH je cena za dopravu v ČR 69 Kč.

Při nákupu zboží nad 1000 Kč vč. DPH je cena za dopravu v ČR zdarma.

Za dobírku je účtováno 39 Kč.

Cena dopravy zboží na Slovensko je ve výši 159 Kč.

Za dobírku je účtováno 39 Kč.

Zboží Vám zašleme kurýrní službou GLS. Při odeslání balíku Vám zašleme číslo balíku, jehož pohyb můžete sledovat on-line na www.mujbalik.eu. V den doručení Vás bude kontaktovat řidič o přibližné době doručení.

PPL - obchodní balík ČR a Slovensko - Cenu za objednané zboží uhradíte až při převzetí zboží kurýrnímu doručovateli pokud jste nezvolili platbu předem.

Při nákupu do 3000 Kč vč. DPH je cena za dopravu v ČR 89 Kč.

Při nákupu zboží nad 3000 Kč vč. DPH je cena za dopravu v ČR zdarma.

Za dobírku je účtováno 39 Kč.

Cena dopravy zboží na Slovensko je ve výši 190 Kč.

Za dobírku je účtováno 39 Kč.

Tuto dopravu doporučujeme hlavně zákazníkům z větších sídelních oblastí. Zboží Vám bude doručeno do druhého pracovního dne. Zásilku můžete sledovat na adrese http://www.ppl.cz , kde v horním menu je políčko "Sledování zásilky", kam napíšete číslo zásilky, které je Vám zasláno e-mailem a klikněte na OK. Při převzetí zásilky nejdříve zkontrolujte stav obalu zásilky, zda není jakýmkoliv způsobem viditelně poškozen. V případě, že zásilka vykazuje nějaké vady nebo poškození, tak ji rozbalte pouze v přítomnosti dopravce. V případě jakýchkoliv pochybností odmítněte zásilku převzít a neváhejte nás prosím kontaktovat na tel. čísle +420 774 381 081. Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození či ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a PPL. Na pozdější reklamace nebude brán zřetel. V případě, že zásilka žádné vady nebo poškození nevykazuje, není dopravce povinen vyčkat na otevření zásilky.

Problém s doručením

Využívání externích společností pro doručování zboží může způsobit, že expedované zboží k Vám nedorazí včas. Dříve, než-li nás budete kontaktovat, si prosím ověřte, kde se zásilka nachází.

Na e-mail Vám bylo zasláno Podací číslo zásilky. V on-line systému České pošty s.p. nebo společnosti PPL si můžete ověřit, kde se Vaše zásilka aktuálně nachází. V případě, že společnost zásilku ztratila, nebo informace na internetu jsou neúplné, nás prosím bezodkladně kontaktujte na našem tel. čísle: +420 774 381 081 nebo na e-mail: reklamace@sportoaza.cz.

PŘEJEME VÁM PŘÍJEMNÝ A BEZPEČNÝ NÁKUP V NAŠEM E-SHOPU